طراحی وب سایت

طراحی سایت شرکتی برای هر برندی مانند داشتن یک دفتر کار و یا پایگاه اداری می باشد که آدرس آن در فضای اینترنت خواهد بود و مکان فیزیکی ندارد و با این وجود می توان در همین فضا یعنی وب سایت،محصولات یا خدمات شرکت را بدون واسطه به طور مستقیم به مشتریان خود ارائه نموده و بعلاوه یک رزومه از فعالیت های شرکت، نحوه تماس با شرکت ،مشتریان شرکت و نمونه ای از خدمات ارائه کرده و گالری تصاویری از ارتباطات ونمایشگاه ها و... را از طریق همین وب سایت ایجاد نمود.

وب سایت شرکتی می تواند حکم یک ویترین محصولات و یا پل ارتباطی تماس با شرکت باشد.با عکاسی از محصولات و کالای  قابل ارائه می توان برای مخاطب و کاربران سایت خود ایجاد جذابیت نمود(به همین دلیل نحوه انتخاب تصویر در طراحی سایت و کیفیت عکاسی و موارد متعددی که با عکس محصول در ارتباط است اهمیت ویژه ای دارد).

طراحی وب سایت در جذب نمودن مشتریان نقش اساسی و مهمی را بازی می کند که آنرا نمی توان نادیده گرفت.در طراحی سایت به گرافیک و سئو و داشتن محتوای مناسب نیز اهمیت دهید و تمام سعی خود را به کار بگیرید تا سایت شما تمام موارد لازم را در کنارهم داشته باشد.

موسسه ثبت کلهر با به کار گیری گروهی متخصص و با تجربه در زمینه طراحی و توسعه وب سایت خدماتی نظیر طراحی و توسعه وب سایت های جذاب ،سئو وب سایت (بهینه سازی برای موتورهای جست و جو)،طراحی استراتژی محتوا برای جذب کاربران و هدایت آنها به سمت محصولات وب سایت،اماده ارائه خدمات به تمامی شرکت ها می باشد.

تیم تخصصی طراحی وب سایت موسسه کلهر پس از بررسی دقیق و کامل نوع نیازهای سایت،مخاطبین و فعالیت شرکت و با توجه به نیازهای کارفرما طراحی وب سایت را انجام داده.

اقدامات پیش از طراحی وب سایت

تعیین هدف راه اندازی وب سایت

شناخت مخاطبین وب سایت

آنالیز وب سایت رقبا

شناخت و آنالیز کلمات کلیدی وب سایت

تهیه استراتژی محتوا

مراحل اجرای پروژه طراحی وب سایت

- نیاز سنجی و تعیین هدف طراحی وب سایت

- طراحی گرافیک وب سایت

- پیاده سازی و برنامه نویسی وب سایت

- کنترل، تست و رفع خطاها در طراحی وب سایت

- تهیه محتوا و ورود اطلاعات

- آموزش و پشتیبانی وب سایت

- بهینه سازی وب سایت

- توسعه وب سایت

  • - بازاریابی وب سایت
  •  
  •  

مشاوره رایگان دریافت کنید

همکاران ما در تیم مشاوره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند

Whatsapp

Whatsapp

بستن